من و برف ....

خرید بک لینک
برف هفت سالگی ام را بخاطر صدای مادر دوست داشتم...
"پاشو ببین چه برفی اومده"

برف ده سالگی ام را بخاطر آدم برفیهاش؛

برف چهارده سالگی را بخاطر اخبار و تعطیلی هایش؛

برف هیجده سالگی درست یادم نیس در میان افکار یخ زده بود!!

برف بیست سالگی قدم زدنهای عاشقانه و رد پاهایم؛

برف بیست و چهار سالگی به بعد،
فقط سرد بود و سرد بود و سرد....

از یاد رفته...

ما را در سایت از یاد رفته دنبال می‌کنید

برچسب: منحرف و دلداری نمی خواهم,من و آدم برفی, نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: جمعه 2 مهر 1395 ساعت: 8:50

صفحه بندی