برف ده سالگی ام را بخاطر آدم برفیهاش؛
برف چهارده سالگی را بخاطر اخبار و تعطیلی هایش؛
برف هیجده سالگی درست یادم نیس در میان افکار یخ زده بود!!
برف بیست سالگی قدم زدنهای عاشقانه و رد پاهایم؛
برف بیست و چهار سالگی به بعد،
فقط سرد بود و سرد بود و سرد....
ما را در سایت از یاد رفته دنبال میکنید
برچسب: منحرف و دلداری نمی خواهم,من و آدم برفی, نویسنده: بازدید: 32