از یاد رفته

متن مرتبط با «معبود من» در سایت از یاد رفته نوشته شده است

من و برف ....

  • نیلوبلاگ

    برف هفت سالگی ام را بخاطر صدای مادر دوست داشتم..."پاشو ببین چه برفی اومده" برف ده سالگی ام را بخاطر آدم برفیهاش؛ برف چهارده سالگی را بخاطر اخبار و تعطیلی هایش؛ برف هیجده سالگی درست یادم نیس در میان افکار یخ زده بود!! برف بیست سالگی قدم زدنهای عاشقانه و رد پاهایم؛ برف بیست و چهار سالگی به بعد،فقط سرد بود و سرد بود و سرد.......

    ادامه مطلب
  • معبود

  • نیلوبلاگ

    نماز که میخوانم " فرشتگان بالای سرم عزا میگیرند که چه کنند؟ "ایاک نعبد" را جزء عباداتم بنویسند یا جزء دروغهایم....

    ادامه مطلب